Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”. Czytaj więcej »
Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”. Czytaj więcej »
Za kilka tygodni spotkamy się w gronie najbliższych podczas Wielkanocy. Na stołach królować będzie sałatka jarzynowa, żurek z białą kiełbasą, pasztet w różnych odsłonach, jaja podane w rozmaitych wersjach. Jeśli zależy nam na smaku prawdziwych wędlin, warto odwiedzić sieć Lidl Polska – produkty marki Pikok będą idealne na wielkanocny stół. Czytaj więcej »
Kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella właśnie ruszyła. Tym razem produkty będą widoczne w reklamie TV, na VOD, YT oraz nośnikach OOH. Czytaj więcej »
Do tradycji można podchodzić na wiele sposobów. W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na jedną z nich – wielkonocny żurek. Czytaj więcej »
Rok 2023 dla jednej z najpopularniejszych, cukrowych marek w Polsce to kontynuacja rozpoczętej w 2020 r. strategii Słodkie Łączy. Udowadnia ona, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą wyśmienitych dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych brand heros marki; od... Czytaj więcej »
Intermarché nieustannie wspiera klientów w codziennych poszukiwaniach produktów w najniższych cenach i odpowiedniego zastosowania ich w codziennym życiu. W odpowiedzi na rosnącą inflację, która bezpośrednio uderza w portfele Polaków, sieć wprowadza kolejne działania handlowe, które potwierdzają, że zakupy realizowane w jej sklepach prowadzą do oszczędności. Czytaj więcej »
Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła nową kampanię reklamową. Spoty prezentujące jedne z najpopularniejszych produktów Gellwe: Sernik borówkowy, Galaretkę Borówkową i Śnieżkę bitą śmietanę zobaczymy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (głównych i tematycznych). Marka będzie aktywna reklamowo również w internecie, m.in. w serwisie YouTube. Czytaj więcej »
Szalejąca na polskim rynku inflacja daje się we znaki wszystkim konsumentom, także tym, którzy starają się odżywiać bardziej zdrowo lub odpowiedzialnie. Z myślą o zmianach nawyków żywieniowych Polaków oraz z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Bez Mięsa, Carrefour przygotował 30% rabatu na produkty wegańskie i wegetariańskie w swoich sklepach. Akcja jest... Czytaj więcej »
Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach – także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych. Czytaj więcej »
Firma Komagra, jeden z największych producentów olejów spożywczych w kraju i producent Oleju Polskiego, wraca po kilkuletniej przerwie do aktywności reklamowej. Realizację kampanii powierzyła ponownie agencji mediowej UM (Mediabrands), z którą współpracowała już w poprzednich latach. Czytaj więcej »
Marka HELIO jak co roku przed Świętami Wielkanocnymi planuje szeroką kampanię w mediach tradycyjnych, drukowanych oraz społecznościowych. Przedświąteczne działania ruszyły już w lutym. Obejmują m.in. portale branżowe, lifestylowe oraz kobiece. Promocja produktów HELIO odbywać się będzie także we współpracy z opiniotwórczymi influencerami. Równocześnie HELIO przewiduje w... Czytaj więcej »
Wystartowała kampania dla linii Kubuś Immuno przypominająca rodzicom i dzieciom o sposobie na wspieranie odporności na przełomie zimy i wiosny. W tym okresie warto regularnie sięgać po produkty Immuno z witaminą C, która pomaga w utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego. Czytaj więcej »
11 marca w sklepach sieci Stokrotka rusza nowa akcja promocyjna – Sobotnie Płatkobranie. Będą mogli w niej wziąć udział wszyscy posiadacze aplikacji mobilnej Nasza Stokrotka, a jest ich już ponad 1,5 miliona. Czytaj więcej »
- Przed nami nowe, mocne otwarcie Bakallandu. Marka po kilku latach przerwy wraca do szerokiej komunikacji marketingowej 360˚ i po raz pierwszy od 2017 roku pojawi się w telewizji. W kampanii prezentujemy ją jako nowoczesną i dynamiczną. Odświeżyliśmy logotyp, zmieniliśmy opakowania, dodając im świeżości i apetyczności. Wyraźnie odmładzamy grupę naszych odbiorców, zamierzamy... Czytaj więcej »
Lubisz podróżować i próbować nowych smaków? A może marzysz o wyprawie wzdłuż słynnego, amerykańskiego Wschodniego Wybrzeża? Wyrusz z KFC w trasę po USA. Poczuj klimat Stanów w gronie swojej paczki przyjaciół, świetnej jazzowej muzyki i pysznego jedzenia. „American Soul” to prawdziwy smak amerykańskiej kuchni. Już od 8 marca we wszystkich restauracjach KFC w Polsce będzie... Czytaj więcej »
Kultowe i lubiane od lat ciastka Jeżyki od marki Goplana ruszają z kampanią promocyjną pod hasłem „Jeżyki. Najeżone bakaliami. Najeżone doznaniami”, w ramach której pojawi się nowy spot reklamowy, a także instagramowy konkurs „#mojaCOOLgirl” z atrakcyjnymi nagrodami. W ramach działań promowane będą również Jeżyki Coolki – jedyne dostępne na polskim rynku kulki... Czytaj więcej »
Już od wielu lat Biedronka udowadnia, że to nie diamenty, a kwiaty są najlepszym przyjacielem kobiety. W ubiegłym roku z okazji Dnia Kobiet klienci sieci kupili ok. 4 miliony bukietów kwiatów, a ich sprzedaż wzrosła w tym okresie aż o 500%. W tym roku oferta Biedronki z okazji Dnia Kobiet usłana jest kwiatami, którym towarzyszą także słodycze, kosmetyki oraz oferta Biedronka Home. Czytaj więcej »
Lidl Polska w ramach Ryneczku Lidla oferuje aż 10 odmian jabłek od polskich sadowników. Sieć chce, aby klienci jeszcze częściej sięgali po te owoce, dlatego startuje ze specjalnymi promocjami. Co tydzień wybrane jabłko z asortymentu oferowane będzie w jeszcze niższej, atrakcyjnej cenie! Czytaj więcej »
5 marca wystartowała kampania reklamowa wspierająca ogólnopolski program Orbit® „Dziel się Uśmiechem”. 10. edycja tej inicjatywy edukacyjnej trwa w szkołach od września 2022 roku. Organizatorzy – Mars Polska oraz Polski Czerwony Krzyż wraz z partnerami merytorycznymi i ambasadorką programu – Magdaleną Różczką, dziękują za wsparcie jubileuszowej edycji oraz zachęcają do... Czytaj więcej »
Już blisko 1,5 miliona użytkowników ma aplikacja Nasza Stokrotka, która została uruchomiona rok temu, w marcu 2022. Z tej okazji Stokrotka przygotowała akcję promocyjną, polegającą na rozdawaniu dodatkowych Płatków. Są to punkty, które można wymieniać na produkty w bardzo atrakcyjnych cenach – nawet za 1 grosz. Czytaj więcej »
Jesteś głodna? Napij się wody! Chcesz się pozbyć cellulitu? Owiń się folią spożywczą! A jeśli marzysz o pełnych ustach, wystarczy kilka minut w gabinecie – to słyszą polskie nastolatki, przeglądając treści w social mediach. Te porady mają przybliżyć je do upragnionego celu: bycia jak influencerzy, których obserwują i za którymi podążają. W rzeczywistości tego typu... Czytaj więcej »
1 marca br. rusza kolejna odsłona ogólnopolskiej Akcji Antyinflacja organizowanej przez Carrefour Polska. Do końca miesiąca klienci tej sieci posiadający aplikację mobilną “Mój Carrefour” mogą otrzymać kupony rabatowe 5%, 10% i 15% na kolejne zakupy, jeśli ich koszyk zakupowy przekroczy wartość 100 zł. Czytaj więcej »
Żabka docenia i nagradza osoby, które regularnie robią zakupy w jej sklepach. Sieć rozwija koncepcję lojalizacji klientów, której jednym z mechanizmów jest najnowsza akcja promocyjna „Zgarnij hot doga gratis!”. Każdy klient, który w środę lub czwartek zrobi zakupy w sklepie Żabka, otrzyma bon upoważniający do odbioru gratisowego hot doga przy kolejnych zakupach na kwotę min.... Czytaj więcej »
Kontynuacja kampanii „Więcej warzyw jedz” dla sosów Łowicz to podkreślenie możliwości, jakie dają produkty w oryginalny, przebojowy sposób. Czytaj więcej »
Napoje Tymbark od lat towarzyszą nam przy wspólnych posiłkach i są nieodłącznym elementem czasu spędzanego z bliskimi przy stole. Dlatego w najnowszej kampanii Tymbark tworzy nowe słowo, które odmienione przez osoby doskonale podkreśla każdą z tych chwil! Czytaj więcej »
W najnowszej kampanii Tymbarku wszystko jest… MEGA VEGA! To za sprawą pysznie skomponowanych soków pomidorowych i owocowo-warzywnych, które dostępne są pod znanym i warzywnym subbrandem VEGA. Czytaj więcej »
Właśnie wystartowała rekrutacja do kolejnej – już 12. – edycji programu stażowego The Lidl Way to Career! W tym roku Lidl Polska poszukuje studentów oraz absolwentów, którzy chcą rozwinąć skrzydła w obszarach takich jak np. logistyka, administracja, HR, finanse, sprzedaż czy zakupy. Stażyści otrzymają również wyższe niż w zeszłym roku wynagrodzenie – aż 4150 zł... Czytaj więcej »
Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński. Czytaj więcej »
Z okazji końca ferii ponad 60 najbardziej potrzebnych produktów szkolnych można teraz nabyć w sklepie internetowym Biedronka Home nie tylko w niskich cenach, ale również w specjalnej promocji. Trzeci najtańszy szkolny produkt jest dostępny tylko za 1 zł. Czytaj więcej »
W ramach swoich działań komunikacyjnych marka proponuje nowe okazje do podążania za smakiem Pepsi. Podkreśla, że czerpanie przyjemności z seansu jest możliwe wtedy, gdy odłoży się pewne rzeczy na bok (dosłownie i w przenośni). Pepsi przygotowała również unikalne, filmowe doświadczenie dla swoich fanów oraz influencerów, którzy zrelacjonowali je na swoich kanałach w mediach... Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
W Hochland Polska działania w obszarze BHP skupione są: na...
Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej...
Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów...
W ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc”...
Już 26 i 27 kwietnia Wrocław stanie się stolicą...
W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy pojawił się nowy...
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, Żubrówka wprowadza...
Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym...
Grill to jedna z najchętniej wybieranych przez Polaków form...
W uznaniu dla historycznego dziedzictwa, z okazji...
„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok...
Dipy i nachosy marki El Sabor kolejny rok z rzędu reklamowane...
Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami...
sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska...
Krzysztof Ibisz, Katarzyna Dowbor i Joanna Koroniewska-Dowbor...